piątek, 28 grudnia 2012

Świątecznie - bombkowo

Święta minęły mi bardzo miło - bo tym razem byłam obsługiwanym, wypoczętym, wyspanym, zadowolonym gościem - w Świętym Mieście. W ramach świątecznego spaceru poszliśmy więc na Świętą Górę obejrzeć szopkę. A poza szopką znaleźliśmy coś, co nas jeszcze bardziej zainteresowało - konkurs na dekorację choinki do Wieczernika.
W konkursie brały udział szkoły podstawowe i przedszkola, toteż, jak podejrzewam, pomysły należy raczej przypisać paniom nauczycielkom, a wykonanie dzieciom. A pomysły właśnie nas zachwyciły - inwencja twórcza zaskakująca!
Były tam między innymi bombki ze starych żarówek

- z serwetek

- z naklejonymi guzikami


Było też wiele innych materiałów: piłeczki pingpongowe, kubeczki po serkach czy jogurtach i bardzo dużo płyt kompaktowych. Niestety ja byłam nieprzygotowana, zdjęcia robiłam tylko komórką, więc nie wszystkie nadają się do pokazania. A było co podziwiać!
                                                              
                                                              
                                                              
                                                           



                                                    

2 komentarze:

  1. I oto chodzi aby odpocząć świątecznie. Ja lubię świąteczne zamieszanie. ;) (ok- bez przesady)
    Pozdrawiam "grudniowo" ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta powinny być czasem wypoczynku, a nie harówki. Tylko niektórym się to udaje, bo wiele kobiet stara się robić wszystko hurtem i na zapas, a potem padają ze zmęczenia. Stroiki ciekawe. Aniołek mi sie spodobał. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń